Se žáky 4. A jsme se vydali na školní zahrádku, kde si ve vyvýšených truhlíkách vyseli semínka hrachu a ředkviček. O naši zahrádku s láskou pečujeme, chodíme ji zalévat a zbavovat plevele. Těšíme se na úrodu.
Žáci 4. A a 2. třídy si společně vyrobili náramkové hodinky. V běžném životě se podíváme na hodinky a zjistíme, kolik je hodin. Ale jak praví Aristotelés. Čas je počítaný pohyb vzhledem „před“ a „po“.
Příroda je velkou inspirací pro výtvarné tvoření. Žáci 4. tříd si užili jarní kresbu u našeho krásného rybníku Barvíř. Na volné téma vystihli výjimečné momenty jara.
Žáci 4. A si vyzkoušeli modelování geometrických prostorových objektů pomocí špejle a modelíny. Kdy měli za úkol sestavit krychli, kvádr a jehlan. Činnost s geometrickými tělesy žáky velmi nadchla.
V pondělí 8. dubna se sešli třeťáci u rybníka Barvíř s p. Suchánkem, který nám pomohl s instalací ptačí budky. Ta vznikla v rámci projektu Prosinec – Udělej dobrý skutek. Věříme, že se budka bude našim opeřencům zamlouvat a že si ji vyberou k hnízdění.
Sluníčko nám krásně hřeje. A tak se 4. A a 4. B vydali na místní betonové hřiště, aby ztvárnili kouzlo jara. Žáci se rozdělili do skupin a pustili se do tvorby na ploše.
Příprava na jaro je v plném proudu. Nejen 4. A se připravuje na „Den otevřených dveří“, kde vás žáci přivítají svými výrobky. Dnes jsme se pustili do výroby tulipánu. Závěrem žáci vyhodnotili svým názorem nejvíce poutavé tulipány, které budou zdobit chodbu naší školy.
V rámci předmětu pracovní činnosti se žáci 8. třídy společně s panem učitelem Kostelným pustili do tvorby domečků, budov, stavení - a to z různých materiálů. Při tvorbě se většina velmi aktivně zapojila a bylo vidět, že je práce baví.
Žáci 9. třídy se seznámili s 3D tiskárnou a vyzkoušeli si při výuce výsledek práce této tiskárny.
Třeťáčci si procvičovali finanční gramotnost. Ta je velmi důležitá pro jejich budoucnost.